Наш бренд - фонова картинка

Наш бренд

СПРАВЖНЯ КРАСА ПОХОДИТЬ ВІД ПРИСТРАСТІ.

СПРАВЖНЯ КРАСА
ПОХОДИТЬ ВІД ПРИСТРАСТІ.

Бренд Opoczno був створений для того, щоб забезпечити натхнення, настільки потрібне під час проектування інтер'єрів з унікальним стилем, надаючи плиткам багате різноманіття візерунків, кольорів, структур і форматів упродовж багатьох років.

Кожна колекція — це вишуканий дизайн, який виникає завдяки відданій роботі дизайнерів, котрі пристрасно шукають ідеї, що відповідають тенденціям та очікуванням споживачів. Делікатне поєднання традицій із сучасністю та використання передової технології вирізняють усі товари ТМ Opoczno на тлі інших завдяки їхній винятковій естетиці та незмінно високій якості.

ТРОЄ ДЖЕНТЛЬМЕНІВ, ОДНЕ БАЧЕННЯ.

ТРОЄ ДЖЕНТЛЬМЕНІВ,
ОДНЕ БАЧЕННЯ.

Історія ТМ Opoczno розпочалась у 1883 році, коли Ян Дзевульский, а також брати Йозеф і Владислав Лянге почали виробництво керамічної продукції та червоної цегли.

Перелік продукції швидко поповнився плитками, настінними плитками, керамічними плитками та теракотовими виробами, що виготовлялися в різних кольорах. Інтенсивний розвиток підприємства призвів до перетворення компанії на Акціонерне товариство «Дзевульский та Лянге» (Dziewulski and Lange Joint Stock Company), яке було засноване в 1898 році, але до кінця 1930-х років назва була змінена ще двічі. Обсяги виробництва зменшилися під час Другої світової війни, після закінчення якої компанія була націоналізована.

У ПОШУКУ ХУДОЖНІХ КОНЦЕПТІВ.

У ПОШУКУ
ХУДОЖНІХ КОНЦЕПТІВ.

Із самого початку особлива увага в роботі компанії приділялася унікальному характеру товарів. Для цього була налагоджена тісна співпраця з художниками, дизайнерами та технічними спеціалістами.

У 1905 році Акціонерне товариство «Дзевульский та Лянге» спільно з «Клубом архітекторів» (Architects Club) оголосили конкурс на створення найкрасивіших візерунків, що прикрашатимуть плитку ТМ Opoczno. Сучасні колекції також відображають європейські тенденції в дизайні, моді та мистецтві, оригінальну концепцію професіоналів, що працюють із дизайнерськими студіями з Італії та Іспанії. Керамічні плитки ТМ Opoczno, що входять до складу багатьох унікальних колекцій, високо цінуються дизайнерами інтер'єру та являють собою поєднання класики та сучасності.

НОВІ КАПІТАЛОВКЛАДЕННЯ ТА РОЗШИРЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.

НОВІ КАПІТАЛОВКЛАДЕННЯ
ТА РОЗШИРЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.

Висока якість продукції ТМ Opoczno є результатом використання передової виробничої технології.

Бренд одним із перших на ринку представив ректифіковані плитки, які мають ідеально рівні краї та відрізняються ідеальною точністю розмірів. Крім того, під час виробництва використовується антибактеріальна технологія Smart Silver, яка полягає в шліфуванні іонами срібла, що дає змогу захистити поверхню виробів від накопичення бактерій.

РЕПУТАЦІЯ ТА ВИЗНАННЯ ДИЗАЙНЕРІВ.

РЕПУТАЦІЯ ТА ВИЗНАННЯ
ДИЗАЙНЕРІВ.

Інтенсивний розвиток, впровадження нових технологій та концепцій зробили ТМ Opoczno одним із провідних виробників керамічних плиток у Польщі та за кордоном.

Маючи один із найбільш всеосяжних портфелів продукції в Польщі, ця ТМ також є найбільш популярною серед клієнтів. Товари цієї марки високо цінуються дизайнерами інтер'єру в Польщі та за кордоном, що є естетичним показником у сфері оригінальних і стильних дизайнів інтер'єру. У 2007 році ТМ Opoczno стала частиною компанії Cersanit S.A.

ТРАДИЦІЯ, ДИЗАЙН, ЯКІСТЬ. ТМ OPOCZNO.

ТРАДИЦІЯ, ДИЗАЙН,
ЯКІСТЬ. ТМ OPOCZNO.

Завдяки винятковій якості продукції, неперевершеному дизайну та увазі до деталей, ТМ Opoczno отримала багато нагород та відзнак.

У 1993 році ТМ була нагороджена емблемою «Польща зараз» (Teraz Polska), а в 1997 році одержала нагороду «Золота статуетка лідера на комерційному ринку Польщі» (Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu). У 2013 році ТМ отримала престижні премії Superbrands і Superbrands Created in Poland, а у 2015 році — нагороди «Перлина кераміки ЄС 2015» (Perła Ceramiki UE 2015), «Перлина кераміки дистриб'юторів 2015» (Perła Cermiki Dystrybutorów 2015) та «Перлина кераміки дизайнерів — користувачів програми CAD Decor 2015» (Perła Ceramiki Projektantów — użytkowników CAD Decor 2015). Цінними є відзнаки: «Найліпше польське підприємство» (Najlepsze Polskie Przedsiębiorstwo) та «Золотий лавровий вінок споживача» (Zloty Laur Konsumenta), що є визнанням клієнтів.